Studia Podyplomowe Komunikacja Marketingowa w Internecie

Interesuje Cię marketing internetowy?

  • Zdobądź najbardziej poszukiwane w firmach umiejętności z komunikacji marketingowej w Internecie. Pandemia pokazała ich znaczenie.
  • Prawie 60 godzin ma marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Za cenę pojedynczych szkoleń masz całe studia, a w nich o wiele więcej!
  • Praktyczne, praktyka to słowa najczęściej występujące w opiniach o studiach (zob. opinie)
  • 10 tradycyjnych zjazdów.

Atuty Studiów

  • Kompleksowość przy jednoczesnej specjalizacji – wszystko o komunikacji marketingowej, i tylko o niej, w Internecie (zob. program) – proszę nie mylić naszych studiów z SP Marketing Internetowy – chcesz poznać różnice zadzwoń – 514 373 512.
  • Praktyczne kształcenie – zarówno w treściach programowych, w formie zajęć, jak i w formie zaliczeń – projekty kampanii na zaliczenie pierwszego i drugiego semestru (zob. wymagania, por. opinie)
  • Doświadczeni wykładowcy/trenerzy łączący wiedzę i umiejętności merytoryczne z dydaktycznymi (zob. kogo spotkasz)
  • Program dostosowany także do potrzeb mniejszych podmiotów jak MSP, startupy itp.
  • Dyplom uznanej uczelni, której absolwenci zarabiają najlepiej na rynku (czytaj więcej)
  • Przystępna cena 8400 zł za całość studiów (możliwe 2 raty)

Dla kogo Studia

Program studiów jest bardzo obszerny, ale zagadnienia prezentowane są od podstaw. Dlatego na studiach odnajdują się osoby zaczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym oraz specjaliści z wybranych dziedzin, którzy chcą opanować wszystkie narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie.

Inaczej mówiąc na studia zapraszamy osoby początkujące i średnio zaawansowane w marketingu internetowym, które chcą się specjalizować w komunikacji marketingowej.

Korzyści dla słuchacza

  • ​Kształcenie umiejętności prowadzenia nie tylko skutecznych, ale również efektywnych (przynoszących oczekiwane wyniki ekonomiczne) kampanii komunikacji marketingowe w internecie.
  • Duży nacisk położono nie tylko na tworzenie kampanii, ale również na analizę wyników każdego narzędzia komunikacyjnego.
  • Szerokie możliwości zatrudnienia od małych podmiotów, jak MSP, start-upy, po duże firmy.
  • Po skończeniu studiów nawet osoby początkujące w branży będą się mogły wykazać „małym portfolio”.
  • Dyplom renomowanej Uczelni.

Dołącz do nas