Przedstawiamy „drużynę Komunikacji”. Wszyscy „praktycy” mają doświadczenie dydaktyczne, a wszyscy „akademicy” mają doświadczenie biznesowe. Poniżej krótkie noty, a w nich kluczowe fakty, które ukazują kompetencje kadry dydaktycznej. A ponieważ u nas na studiach ważna jest treść, a nie forma, dlatego nie publikujemy zdjęć trenerów i wykładowców. Na zajęciach będzie można sprawdzić urodę „drużyny”. Poważnie, to zawsze dbaliśmy o prywatność i unikamy publikacji zbędnych informacji w Internecie. Trzeba jeszcze dodać, że wypadki losowe mogą spowodować zmiany wśród trenerów/wykładowców. Zapraszamy do poznania naszych wykładowców i trenerów.
Teresa Bartoszewicz
Usability Expert w Demant Technology Centre
Ukończyła socjologię na Uniwersytecie SWPS oraz studia podyplomowe z zarządzania innowacją. Pracuje w branży User Experience od 2008 roku, specjalizuje się w badaniach i projektowaniu usług. Przez wiele lat prowadziła dział badań w firmie Uselab, gdzie realizowała projekty dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, mediowej i e-commerce.
Jako kierowniczka Zespołu UX w Centralnym Ośrodku Informatyki, przecierała szlaki podejścia UCD w sektorze publicznym. Wraz z zespołem odpowiadała za projektowanie przyjaznych usług dla administracji i obywateli. Równocześnie od 7 lat uczy studentów jak wykorzystywać badania w procesie projektowania pozytywnych doświadczeń. Obecnie Usability Expert w Demant Technology Centre.
Roman Bieda
Maruta i Wspólnicy spółka jawna – Radca Prawny
Radca prawny i rzecznik patentowy w Kancelarii Radców Prawnych Maruta Wachta spółka jawna. Od ponad 15 lat specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. Zajmuje się między innymi negocjowaniem umów IT oraz doradztwem prawnym w zakresie ochrony danych osobowych, e-marketingu i handlu elektronicznego.
Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji. W ramach prac Rady ds. Cyfryzacji uczestniczył w reformie krajowych przepisów o ochronie danych osobowych, mającej na celu dostosowanie krajowego systemu prawnego do wymagań RODO.
Pracę zawodową łączy z praktyką wykładowcy oraz trenera. Wykłada przedmioty związane z prawem własności intelektualnej oraz prawem nowych technologii w Szkole Głównej Handlowej, Instytucie Podstaw Informatyki PAN oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładał przedmioty prawnicze w ramach programów MBA (Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, IPI PAN).
Jacek Bisiński
Analytical Consultant w Google Poland
Od 5 lat związany jest zawodowo z internetem oraz online marketingiem. Studiował Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej oraz Business Administration na ESSEC Business School w Paryżu. Obecnie jako Analytical Consultant w Google Poland pomaga największym polskim klientom z branży Retail i Travel rozwijać ich biznes na rynkach zagranicznych. Od początku pracy w Google silnie związany z pracą ze startupami, analityką internetową oraz programmatic. Pierwszy trener Google AdWords Scripts w Polsce. Wykładowca marketingu internetowego oraz analityki webowej w szkole Marketing Masters.
Prywatnie pasjonat tenisa ziemnego oraz narciarstwa.
Michał Błoński
Delve – Senior Engagement Consultant EMEA
Absolwent kierunku Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. W swojej karierze mediowej pracował w największych sieciowych domach mediowych, zajmując się kampaniami internetowymi dla wielu dużych klientów, takich jak T-Mobile, Mondelez, czy Samsung. Od kliku lat jest związany z technologiczną stroną reklamy, której jest pasjonatem.
W SMG (obecnie Publicis Media) zajmował się działaniami operacyjnymi związanymi z Programmatic Advertising. Był również odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i zwiększanie kompetencji wśród pracowników agencji z zakresu zakupu reklam, w modelu automatycznym.
W Havas Media Group do jego obowiązków należała koordynacja działań zespołu specjalistów i wszelkie kwestie dotyczące reklamy programmatic. Potem w TVN odpowiedzialny za rozwój strategii programmatic, gdzie łączył wiedzę zakupową, wyniesioną z agencji, z wiedzą sprzedażową, tworząc najlepsze rozwiązania operacyjne i produktowe.
Tymoteusz Doligalski
dr hab. prof. SGH, Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH
Autor publikacji z zakresu marketingu internetowego, zarządzania wartością klienta, modeli biznesu. Wiele z nich dostępnych jest na blogu: doligalski.net. Opiekun naukowy zespołów studenckich biorących udział w konkursie Google Online Marketing Challenge:
Kierownik i twórca Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego.