Rekrutacja – dokumenty, opłaty

Najbliższa – czwarta – edycja rusza 16-17 października 2021. Wszystkie terminy zjazdów w zakładce „organizacja studiów” – zobacz.

Nabór na edycję czwartą (uruchomienie systemu rekrutacyjnego) rozpoczął się 15.05.2021.

Zakładamy, że w roku akademickim 2021/2022 studia będą w wersji tradycyjnej. Przewidujemy jeden zjazd zdalny (na Teamsach) poświęcony kwestiom analizy mediów (Google plus media społecznościowe). W przypadku problemów pandemicznych zajęcia mogą się odbywać zdalnie (opis tych zajęć: zobacz)

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie rezerwacji miejsc poprzez rejestrację w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych SGH (ISSP). Czytaj dalej: wymagane dokumenty i opłaty.

Wymagane dokumenty:

  • umowa o warunkach odpłatności za studia (wzór umowy),
  • formularz aplikacyjny (generowany w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych),
  • odpis dyplomu potwierdzającego ukończenie studiów co najmniej pierwszego stopnia.

Uwaga! Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie własnego laptopa z kartą wifi.

Powyższa uwaga odnosi się do studiów podyplomowych w wersji tradycyjnej – offline.

Opłaty za studia

  • ​Opłata za całość studiów – 4 edycja – wynosi 7800 zł.
    Możliwość zapłaty w dwóch ratach.
    Czesne obejmuje koszt materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studiów.
  • Numer rachunku – Indywidualny dla każdego słuchacza numer konta bankowego generowany jest w Informatycznym Systemie Studiów Podyplomowych (ISSP).
  • Możliwość otrzymania faktury.
  • Możliwość uzyskania dofinansowania z różnych programów (czytaj więcej).

© 2018| Jacek Wójcik

Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH