Rekomendacje

Studia Podyplomowe Komunikacji Marketingowej w Internecie to drugie “moje dziecko”. Pierwszym dzieckiem były SP Nowoczesna Promocja. Utworzone w roku 2008 miały 10 edycji i ponad 300 słuchaczy. Z różnych powodów musiałem je porzucić. Jak były te studia odbierane, o tym poniżej. Przy tworzeniu Studiów Podyplomowych Komunikacja Marketingowa w Internecie wykorzystałem wszelkie doświadczenia i kontakty zdobyte przez te 10 lat. Sądzę więc, że nowe studia będą miały jeszcze lepsze opinie. Pierwsze załączam. Do opinii słuchacza dorzucam opinie nietypowe – osób szkolących z marketingu w wyszukiwarkach. To punkt widzenia studiów z drugiej strony. Ważny, bo pokazuje jak sprawdziły się zasady prowadzonych zajęć na przykładzie SEM. Jeszcze większym wyzwaniem była praca semestralna i jeszcze większe było zaangażowanie słuchaczy i efekty edukacyjne.

Jacek Wójcik – kierownik SP Komunikacja Marketingowa w Internecie

Zobacz także co piszą o nas na Facebooku (zob. Fb).

Bardzo mocny nacisk na praktykę

Studia bardzo dobrze pokazują zakres działań, jakie można podjąć w celu promowania biznesu w sieci. Dają obraz tego co obecnie dzieje się w marketingu internetowym. Świetne zajęcia z ludźmi, którzy są w branży i kładą bardzo mocny nacisk na praktykę, a nie teorię. Dzięki tym studiom będziesz wiedzieć, co w trawie piszczy.

Robert Smyła – słuchacz 1 edycji, właściciel Gastro24.pl

Skuteczne i aktualne narzędzia

Studia pozwalają na pozyskanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego z bardzo różnych perspektyw. Na zajęciach duży nacisk kładzie się na praktykę i korzystanie ze skutecznych i aktualnych narzędzi. Tematyka zajęć jest bardzo różnorodna, dlatego osoby zainteresowane innymi obszarami lub pracujące w bardzo odmiennych branżach na pewno zyskają przydatną wiedzę i umiejętności praktyczne, a do tego szerszą perspektywę tego biznesu. Bardzo polecam ten kierunek zarówno osobom prowadzącym własne firmy, pracującym w dziale marketingu czy w firmach prowadzących sprzedaż internetową.

Agnieszka Tulińska – absolwentka 1 edycji


Rewelacyjny efekt

Miałem przyjemność prowadzić zajęcia z marketingu w wyszukiwarkach na studiach podyplomowych Komunikacja Marketingowa w Internecie w SGH. Do dyspozycji miałem aż 26 godzin. To w połączeniu z niedużą grupą i warsztatową formą zajęć pozwoliło nam na opracowanie nawet większej ilości zagadnień niż to było początkowo planowane.

Uczestnicy byli bardzo aktywni, a po zajęciach otrzymali prace domowe, które miały poświadczyć zdobyte przez nich umiejętności. Mimo mojego sceptycznego nastawienia co do ich zaangażowania w zadaną pracę (mając doświadczenie jak wyglądają inne zajęcia, nie tylko na studiach), byłem bardzo mile zaskoczony wynikami. Studenci poradzili sobie wyśmienicie. Odpowiednia organizacja zajęć, nastawienie na praktyczne ćwiczenia w połączeniu z dodatkową pracą w domu i materiałami podsumowującymi przyniosło rewelacyjny efekt.

Jeżeli ktoś chce naprawdę nauczyć się różnych aspektów marketingu internetowego pracując z doświadczonymi osobami z branży, to mogę z czystym sumieniem polecić te studia podyplomowe na SGH.

Krzysztof Modrzewski trener w Semcamp University oraz Marketing Masteres

Prowadzący zajęcia z SEM 1 edycja

Pozytywne zaskoczenie

Podczas tegorocznej edycji studiów podyplomowych Komunikacja Marketingowa miałem przyjemność prowadzić zajęcia z marketingu w wyszukiwarkach. Tematyka od kilku lat cieszy się dużą popularnością, jednak ze względu na wysoki poziom trudności zapał do nauki często znika po krótkim czasie. Postawienie dużego nacisku na praktykę i przeprowadzenie części zajęć w formie warsztatów zagwarantowało efektywną i ciekawą naukę dla wszystkich studentów. Wymiar 26 godzin zajęć pozwolił na skupienie się na wielu aspektach marketingu w wyszukiwarkach takich jak strategia SEM, remarketing, reklamy tekstowe oraz produktowe czy poprawna analiza performancu.

Bardzo pozytywnym zaskoczeniem był wysoki poziom zaangażowania studentów oraz kreatywność jaką wykazali się podczas pracy w grupach. Pomysł pracy domowej, która zakładała stworzenie realnej kampanii reklamowej w Google Ads sprawdził się świetnie i dał studentom operacyjne umiejętności, tak bardzo cenione obecnie na rynku pracy. Studenci podczas zajęć nabyli wszechstronne kompetencje nie tylko z zakresu tworzenia kampanii w wyszukiwarkach, ale również właściwej analizy danych oraz zrozumienia roli SEM w całym ekosystemie marketingowym.

Chciałbym zdecydowanie polecić studia podyplomowe na kierunku Komunikacja Marketingowa wszystkim osobom, którym zależy nie tylko na zdobyciu teoretycznej wiedzy na temat marketingu internetowego, ale również nabyciu praktycznych kompetencji do tworzenia własnych kampanii oraz strategii marketingowych.

Jacek Bisiński Google Polska

Prowadzący zajęcia z SEM 2 edycja


Opinie o SP Nowoczesna Promocja

Solidna dawka wiedzy

Solidna dawka wiedzy, sporo inspiracji oraz przede wszystkim praktyczne wprowadzenie w nowe obszary marketingu – takie są studia Nowoczesnej Promocji w Szkole Głównej Handlowej. Dzięki nim zupełnie dla siebie niespodziewanie porzuciłam media tradycyjne na rzecz elektronicznych i do dziś uważam to za jedną z kluczowych decyzji zawodowych w moim życiu. Gorąco polecam!

Anna Godek – Biniasz, New Media Manager, ZETHA MEDIA LTD, Wielka Brytania

Studia zainspirowały mnie

Wybierając się na studia miałam już duże doświadczenie praktyczne. W pracy zawodowej skupiamy się jednak na dosyć wąskim obszarze, więc zaletą studiów było dla mnie zajęcie się tematami, z którymi na co dzień nie miałam do czynienia lub też zobaczenie problemu z innej perspektywy. Bardzo ciekawe były dla mnie zajęcia z psychologii zachowań konsumenta prowadzone przez profesora Falkowskiego, czy też badań neuromarketingowych. Myślę, że studia zainspirowały mnie również do zmian w mojej pracy zawodowej –  skupiłam się na sztuce eventu i założyłam własną firmę. Dzięki temu mogę wykorzystywać swoją kreatywność i zdobytą wiedzę.

Natalia Borawska, Antonuvka

Chcąc rozpocząć pracę w reklamie

Chcąc zmienić branżę i rozpocząć pracę w reklamie, zdecydowałam się na podyplomowe studia Nowoczesnej Promocji. Efekt? Na wysłane przeze mnie cv, odpowiedziały wszystkie agencje, z propozycją współpracy. Polecam ten kierunek, przede wszystkim ze względu na praktyków, z którymi kontakt nie ma charakteru akademickiego, a wiedza jest przekazywana i utrwalana za pomocą ćwiczeń i multimediów. To była bardzo dobra decyzja. Polecam !

Katarzyna Staszczyk, Marketing Manager w agencji reklamowej Chillo-ad

 

© 2018| Jacek Wójcik

Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH