Studia Podyplomowe Komunikacji Marketingowej w Internecie to drugie “moje dziecko”. Pierwszym dzieckiem były SP Nowoczesna Promocja. Utworzone w roku 2008 miały 10 edycji i ponad 300 słuchaczy. Z różnych powodów musiałem je porzucić. Jak były te studia odbierane, o tym poniżej. Przy tworzeniu Studiów Podyplomowych Komunikacja Marketingowa w Internecie wykorzystałem wszelkie doświadczenia i kontakty zdobyte przez te 10 lat. Sądzę więc, że nowe studia będą miały jeszcze lepsze opinie. Pierwsze załączam. Do opinii słuchacza dorzucam opinie nietypowe – osób szkolących z marketingu w wyszukiwarkach. To punkt widzenia studiów z drugiej strony. Ważny, bo pokazuje jak sprawdziły się zasady prowadzonych zajęć na przykładzie SEM. Jeszcze większym wyzwaniem była praca semestralna i jeszcze większe było zaangażowanie słuchaczy i efekty edukacyjne.
Jacek Wójcik – kierownik SP Komunikacja Marketingowa w Internecie
Zobacz także co piszą o nas na Facebooku (zob. Fb).
Bardzo mocny nacisk na praktykę
Studia bardzo dobrze pokazują zakres działań, jakie można podjąć w celu promowania biznesu w sieci. Dają obraz tego co obecnie dzieje się w marketingu internetowym. Świetne zajęcia z ludźmi, którzy są w branży i kładą bardzo mocny nacisk na praktykę, a nie teorię. Dzięki tym studiom będziesz wiedzieć, co w trawie piszczy.
Robert Smyła – słuchacz 1 edycji, właściciel Gastro24.pl
Skuteczne i aktualne narzędzia
Studia pozwalają na pozyskanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego z bardzo różnych perspektyw. Na zajęciach duży nacisk kładzie się na praktykę i korzystanie ze skutecznych i aktualnych narzędzi. Tematyka zajęć jest bardzo różnorodna, dlatego osoby zainteresowane innymi obszarami lub pracujące w bardzo odmiennych branżach na pewno zyskają przydatną wiedzę i umiejętności praktyczne, a do tego szerszą perspektywę tego biznesu. Bardzo polecam ten kierunek zarówno osobom prowadzącym własne firmy, pracującym w dziale marketingu czy w firmach prowadzących sprzedaż internetową.
Agnieszka Tulińska – absolwentka 1 edycji