Studia Podyplomowe Komunikacji Marketingowej w Internecie to drugie „moje dziecko”. Pierwszym dzieckiem były SP Nowoczesna Promocja. Utworzone w roku 2008 miały 10 edycji i ponad 300 słuchaczy. Z różnych powodów musiałem je porzucić. Jak były te studia odbierane, o tym na dole strony. Przy tworzeniu Studiów Podyplomowych Komunikacja Marketingowa w Internecie wykorzystałem wszelkie doświadczenia i kontakty zdobyte przez te 10 lat. Studia Komunikacja Marketingowa w Internecie zbierają dobre opinie od słuchaczy. Pandemia co prawda bardzo nam dwie edycje „rozregulowała”, ale daliśmy radę. Do opinii słuchaczy dorzucam opinie nietypowe – osób szkolących z marketingu w wyszukiwarkach oraz strategii komunikacyjnej. To punkt widzenia studiów z drugiej strony. Ważny, bo pokazuje jak sprawdziły się zasady prowadzonych zajęć na przykładzie SEM (czytaj opinię Jacka Bisińskiego oraz Krzysztofa Modrzewskiego). Jeszcze większym wyzwaniem była praca semestralna i jeszcze większe było zaangażowanie słuchaczy i efekty edukacyjne. O tym m.in. piszą panowie Marcin Ejsmont oraz Rafał Górski. A wiedzą o czym piszą, bo obaj byli w komisji odbierającej prace semestralne.
Jacek Wójcik – kierownik SP Komunikacja Marketingowa w Internecie
Bardzo mocny nacisk na praktykę
Studia bardzo dobrze pokazują zakres działań, jakie można podjąć w celu promowania biznesu w sieci. Dają obraz tego co obecnie dzieje się w marketingu internetowym. Świetne zajęcia z ludźmi, którzy są w branży i kładą bardzo mocny nacisk na praktykę, a nie teorię. Dzięki tym studiom będziesz wiedzieć, co w trawie piszczy.
Robert Smyła – słuchacz 1 edycji, właściciel Gastro24.pl
Skuteczne i aktualne narzędzia
Studia pozwalają na pozyskanie wiedzy z zakresu marketingu internetowego z bardzo różnych perspektyw. Na zajęciach duży nacisk kładzie się na praktykę i korzystanie ze skutecznych i aktualnych narzędzi. Tematyka zajęć jest bardzo różnorodna, dlatego osoby zainteresowane innymi obszarami lub pracujące w bardzo odmiennych branżach na pewno zyskają przydatną wiedzę i umiejętności praktyczne, a do tego szerszą perspektywę tego biznesu. Bardzo polecam ten kierunek zarówno osobom prowadzącym własne firmy, pracującym w dziale marketingu czy w firmach prowadzących sprzedaż internetową.
Agnieszka Tulińska – absolwentka 1 edycji
Ludzie z branży, praktycy nowego marketingu
Ludzie z branży, praktycy nowego marketingu w roli prowadzących zajęcia – to wyróżnik tego kierunku studiów i ogromna zaleta. Szerokie spektrum zagadnień i narzędzi, przedstawionych z różnych perspektyw i w różnorodnych kontekstach; duża ilość godzin warsztatowych. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco i stale się rozwijać w tak dynamicznej branży.
Maria Pawlonka – absolwentka 2 edycji
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Navera
Strateg ds. marki i komunikacji e-commerce
Dużo oczekiwałam i dużo dostałam
Studia podyplomowe Komunikacja Marketingowa w Internecie na SGH to doskonała inwestycja w własny rozwój niezależnie od tego, czy jesteście już w branży, czy dopiero zaczynacie swoją przygodę. Dużo oczekiwałam i dużo dostałam – spotkania z praktykami, dyskusje, study case’y, ale przede wszystkim otwarte umysły i chęć, aby dzielić się swoją wiedzą i pasją. Dopracowana agenda, zaangażowanie prowadzących i pełne wsparcie ze strony uczelni Druga edycja od połowy realizowana była w trybie online, ale i tak było warto, wszystkie zajęcia przygotowane bez zarzutu. Polecam wszystkim!
Karolina Drozdowska – absolwentka 2 edycji
Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka
Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka – to jest najlepsze słowo opisujące ten kierunek. Ilość przykładów z życia wziętych i zadań pozwoliła mi zrozumieć poszczególne tematy marketingu online i zaoszczędziła mi czas na testowanie. Dodatkowo dobór wykładowców jest ułożony w logiczny sens i są to prawdziwi eksperci, którzy naprawdę wiedzą co robią i są w stanie podzielić się nie tylko informacjami, które są pomocne, ale pokazują również, dlaczego poszczególne działania w internecie nie mają sensu! Jeśli ktoś chce uzupełnić swoją wiedzę marketingową, nie powinien się zastanawiać nad innym kierunkiem!
Nicole Termin słuchaczka 3 edycji
Wielka przygoda i okazja poznania ekspertów
Studia serdecznie polecam wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z „internetów”. Była to dla mnie wielka przygoda i okazja poznania ekspertów – osób z branży, które dzieliły się swoją wiedzą i doświadczeniem. Mimo że od kilku lat działam w social mediach i prowadzę jednego z najpopularniejszych blogów w Polsce (dalej mnie to onieśmiela!) – na studiach nauczyłam się bardzo wiele. Mogłam zadać pytania praktykom, oszczędzając w ten sposób mnóstwo czasu. Było to nieocenione, szczególnie w kontekście sklepu internetowego, który od 1,5 roku rozwijam. Studia podyplomowe dały mi skrzydła. Czuję, że zalecę na nich bardzo daleko!
Kaja Wolnicka słuchaczka 3 edycji
Blog, sklep: Moi-Mili.pl