Rekomendacje

Studia Podyplomowe Komunikacji Marketingowej w Internecie to drugie “moje dziecko”. Pierwszym dzieckiem były SP Nowoczesna Promocja. Utworzone w roku 2008 miały 10 edycji i ponad 300 słuchaczy. Z różnych powodów musiałem je porzucić. Jak były te studia odbierane, o tym poniżej. Przy tworzeniu Studiów Podyplomowych Komunikacja Marketingowa w Internecie wykorzystałem wszelkie doświadczenia i kontakty zdobyte przez te 10 lat. Sądzę więc, że nowe studia będą miały jeszcze lepsze opinie.

Jacek Wójcik – kierownik SP Komunikacja Marketingowa w Internecie

PS. od połowy września 2018 budujemy relacje via Fb. Tam też można znaleźć rekomendacje (zob. Fb).

Solidna dawka wiedzy

Solidna dawka wiedzy, sporo inspiracji oraz przede wszystkim praktyczne wprowadzenie w nowe obszary marketingu – takie są studia Nowoczesnej Promocji w Szkole Głównej Handlowej. Dzięki nim zupełnie dla siebie niespodziewanie porzuciłam media tradycyjne na rzecz elektronicznych i do dziś uważam to za jedną z kluczowych decyzji zawodowych w moim życiu. Gorąco polecam!

Anna Godek – Biniasz, New Media Manager, ZETHA MEDIA LTD, Wielka Brytania

Studia zainspirowały mnie

Wybierając się na studia miałam już duże doświadczenie praktyczne. W pracy zawodowej skupiamy się jednak na dosyć wąskim obszarze, więc zaletą studiów było dla mnie zajęcie się tematami, z którymi na co dzień nie miałam do czynienia lub też zobaczenie problemu z innej perspektywy. Bardzo ciekawe były dla mnie zajęcia z psychologii zachowań konsumenta prowadzone przez profesora Falkowskiego, czy też badań neuromarketingowych. Myślę, że studia zainspirowały mnie również do zmian w mojej pracy zawodowej –  skupiłam się na sztuce eventu i założyłam własną firmę. Dzięki temu mogę wykorzystywać swoją kreatywność i zdobytą wiedzę.

Natalia Borawska, Antonuvka

Chcąc rozpocząć pracę w reklamie

Chcąc zmienić branżę i rozpocząć pracę w reklamie, zdecydowałam się na podyplomowe studia Nowoczesnej Promocji. Efekt? Na wysłane przeze mnie cv, odpowiedziały wszystkie agencje, z propozycją współpracy. Polecam ten kierunek, przede wszystkim ze względu na praktyków, z którymi kontakt nie ma charakteru akademickiego, a wiedza jest przekazywana i utrwalana za pomocą ćwiczeń i multimediów. To była bardzo dobra decyzja. Polecam !

Katarzyna Staszczyk, Marketing Manager w agencji reklamowej Chillo-ad

 

© 2018 | Jacek Wojcik

Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH