Studia podyplomowe komunikacja marketingowa w Internecie

Interesuje Cię marketing, chcesz zdobyć kwalifikacje poszukiwane na rynku pracy? Przeczytaj i rozważ naszą propozycję. Studia są efektem wieloletnie pracy we własnym biznesie, jak i praktyki akademickiej. Rekrutacja trwa.

Atuty Studiów

  • Kompleksowość przy jednoczesnej specjalizacji – wszystko o komunikacji marketingowej, i tylko o niej, w Internecie (zob. program).
  • Praktyczne kształcenie – zarówno w treściach programowych, w formie zajęć, jak i w formie zaliczeń – projekty kampanii na zaliczenie pierwszego i drugiego semestru (zob. wymagania).
  • Program dostosowany także do potrzeb mniejszych podmiotów jak MPS, startupy itp.
  • Zaangażowani wykładowcy/trenerzy łączący wiedzę i umiejętności merytoryczne z dydaktycznymi (zob. kogo spotkasz)
  • Doświadczony zespół twórców (10-letnie doświadczenie przy innych SP – zob. opinie)
  • Dyplom uznanej uczelni, której absolwenci zarabiają najlepiej na rynku (zob. badanie)
  • Przystępna cena 6950 zł za całość studiów. Możliwość uzyskania kredytu bez oprocentowania z umorzeniem 15% (czytaj więcej)

Dla kogo Studia

  • Studia są kierowane do osób chcących realizować skuteczne i efektywne (przynoszące założone wyniki finansowe) kampanie promocyjne w Internecie.
  • SP Komunikacja Marketingowa w Internecie to wiedza i umiejętności niezbędne w każdej firmie, od MSP, fundacje po duże podmioty.
  • Kształcimy specjalistów, pomijamy więc różnego rodzaju tematykę menedżerską i ogólną.

Program studiów jest bardzo obszerny, ale zagadnienia prezentowane są od podstaw. Dlatego na studiach odnajdują się osoby zaczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym oraz specjaliści z wybranych dziedzin, którzy chcą opanować wszystkie narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie. Inaczej mówiąc na studia zapraszamy osoby początkujące i średnio zaawansowane w marketingu internetowym, które chcą się specjalizować w komunikacji marketingowej.

Korzyści dla słuchacza

  • ​Kształcenie umiejętności prowadzenia nie tylko skutecznych, ale również efektywnych (przynoszących oczekiwane wyniki ekonomiczne) kampanii komunikacji marketingowe w internecie.
  • Duży nacisk położono nie tylko na tworzenie kampanii, ale również na analizę wyników każdego narzędzia komunikacyjnego.
  • Szerokie możliwości zatrudnienia od małych podmiotów, jak MSP, start-upy, po duże firmy.
  • Po skończeniu studiów nawet osoby początkujące w branży będą się mogły wykazać „małym portfolio”.
  • Dyplom renomowanej Uczelni.


Masz pytania – napisz, zadzwoń

Kierownik Studiów – dr Jacek Wójcik

  • Mail: jacek.wojcik (w domenie) sgh.waw.pl
  • Telefon: 514 373 512

Sekretarz Studiów – dr Sylwia Sobolewska

  • Mail: sylwia.sobolewska (w domenie) sgh.waw.pl
  • Telefon: 509 289 389

Zakład e-Biznesu

Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Dołącz do nas

© 2018| Jacek Wójcik

Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH