Studia podyplomowe komunikacja marketingowa w Internecie

Szukasz studiów podyplomowych z marketingu?

Zdobądź najbardziej poszukiwane w firmach umiejętności z komunikacji marketingowej w Internecie.

Atuty Studiów

  • Kompleksowość przy jednoczesnej specjalizacji – wszystko o komunikacji marketingowej, i tylko o niej, w Internecie (zob. program).
  • Praktyczne kształcenie – zarówno w treściach programowych, w formie zajęć (niezbędne własne laptopy i smartfony), jak i w formie zaliczeń – projekty kampanii na zaliczenie pierwszego i drugiego semestru (zob. wymagania).
  • Program dostosowany także do potrzeb mniejszych podmiotów jak MSP, startupy itp.
  • Zaangażowani, znani na rynku wykładowcy/trenerzy łączący wiedzę i umiejętności merytoryczne z dydaktycznymi (zob. kogo spotkasz)
  • Doświadczony zespół twórców (10-letnie doświadczenie przy innych SP – zob. opinie)
  • Dyplom uznanej uczelni, której absolwenci zarabiają najlepiej na rynku (czytaj więcej)
  • Przystępna cena 6950 zł za całość studiów. Możliwość uzyskania kredytu bez oprocentowania z umorzeniem 15% (czytaj więcej)
  • Ponad 50 godzin ma marketing w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Za cenę tych szkoleń masz czesne za całe studia, a w nich o wiele więcej!

Dla kogo Studia

Program studiów jest bardzo obszerny, ale zagadnienia prezentowane są od podstaw. Dlatego na studiach odnajdują się osoby zaczynające swoją przygodę z marketingiem internetowym oraz specjaliści z wybranych dziedzin, którzy chcą opanować wszystkie narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie.

Inaczej mówiąc na studia zapraszamy osoby początkujące i średnio zaawansowane w marketingu internetowym, które chcą się specjalizować w komunikacji marketingowej.

Korzyści dla słuchacza

  • ​Kształcenie umiejętności prowadzenia nie tylko skutecznych, ale również efektywnych (przynoszących oczekiwane wyniki ekonomiczne) kampanii komunikacji marketingowe w internecie.
  • Duży nacisk położono nie tylko na tworzenie kampanii, ale również na analizę wyników każdego narzędzia komunikacyjnego.
  • Szerokie możliwości zatrudnienia od małych podmiotów, jak MSP, start-upy, po duże firmy.
  • Po skończeniu studiów nawet osoby początkujące w branży będą się mogły wykazać „małym portfolio”.
  • Dyplom renomowanej Uczelni.

Dołącz do nas


Masz pytania – napisz, zadzwoń

Kierownik Studiów – dr Jacek Wójcik

  • Mail: jacek.wojcik (w domenie) sgh.waw.pl
  • Telefon: 514 373 512

Sekretarz Studiów – dr Sylwia Sobolewska

  • Mail: sylwia.sobolewska (w domenie) sgh.waw.pl
  • Telefon: 509 289 389

Zakład e-Biznesu

Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Dołącz do nas

© 2018| Jacek Wójcik

Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH