Przedstawiamy „drużynę Komunikacji”. Wszyscy „praktycy” mają doświadczenie dydaktyczne, a wszyscy „akademicy” mają doświadczenie biznesowe. Poniżej krótkie noty, a w nich kluczowe fakty, które ukazują kompetencje kadry dydaktycznej. Warto zwrócić uwagę na liczbę nagród zdobywanych przez naszych tutorów na najważniejszych konkursach w Polsce i na świecie.

A ponieważ u nas na studiach ważna jest treść, a nie forma, dlatego nie publikujemy zdjęć trenerów i wykładowców. Na zajęciach będzie można sprawdzić urodę „drużyny”. Poważnie mówiąc, to zawsze dbaliśmy o prywatność i unikamy publikacji zbędnych informacji w Internecie. W czasach AI/SI to szczególnie ważne. O tym więcej na zajęciach, w kontekście reklam profilowanych i zmian na rynku w „dobie post-cookie”. Trzeba jeszcze dodać, że wypadki losowe i inne przyczyny mogą spowodować zmiany wśród trenerów/wykładowców.

Zapraszamy do poznania naszych wykładowców i trenerów.


Roman Bieda

Maruta i Wspólnicy spółka jawna – Radca Prawny

Radca prawny i rzecznik patentowy w Kancelarii Radców Prawnych Maruta Wachta spółka jawna. Od ponad 15 lat specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. Zajmuje się między innymi negocjowaniem umów IT oraz doradztwem prawnym w zakresie ochrony danych osobowych, e-marketingu i handlu elektronicznego.

Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji. W ramach prac Rady ds. Cyfryzacji uczestniczył w reformie krajowych przepisów o ochronie danych osobowych, mającej na celu dostosowanie krajowego systemu prawnego do wymagań RODO.

Pracę zawodową łączy z praktyką wykładowcy oraz trenera. Wykłada przedmioty związane z prawem własności intelektualnej oraz prawem nowych technologii w Szkole Głównej Handlowej, Instytucie Podstaw Informatyki PAN oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładał przedmioty prawnicze w ramach programów MBA (Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, IPI PAN).


Jacek Bisiński

Google Poland – Analytical Consultant

Od 5 lat związany jest zawodowo z internetem oraz online marketingiem. Studiował Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej oraz Business Administration na ESSEC Business School w Paryżu. Obecnie jako Analytical Consultant w Google Poland pomaga największym polskim klientom z branży Retail i Travel rozwijać ich biznes na rynkach zagranicznych. Od początku pracy w Google silnie związany z pracą ze startupami, analityką internetową oraz programmatic. Pierwszy trener Google AdWords Scripts w Polsce. Wykładowca marketingu internetowego oraz analityki webowej w szkole Marketing Masters.

Prywatnie pasjonat tenisa ziemnego oraz narciarstwa.


Michał Błoński

Delve – Senior Engagement Consultant EMEA

Absolwent kierunku Psychologii Społecznej na  Uniwersytecie SWPS w Warszawie. W swojej karierze mediowej pracował w największych sieciowych domach mediowych, zajmując się kampaniami internetowymi dla wielu dużych klientów, takich jak T-Mobile, Mondelez, czy Samsung. Od kliku lat jest związany z technologiczną stroną reklamy, której jest pasjonatem.

W SMG (obecnie Publicis Media) zajmował się działaniami operacyjnymi związanymi z Programmatic Advertising. Był również odpowiedzialny za prowadzenie szkoleń i zwiększanie kompetencji wśród pracowników agencji z zakresu zakupu reklam, w modelu automatycznym.

W Havas Media Group do jego obowiązków należała koordynacja działań zespołu specjalistów i wszelkie kwestie dotyczące reklamy programmatic. Potem w TVN odpowiedzialny za rozwój strategii programmatic, gdzie łączył wiedzę zakupową, wyniesioną z agencji, z wiedzą sprzedażową, tworząc najlepsze rozwiązania operacyjne i produktowe.


Tymoteusz Doligalski

dr hab. prof. SGH,  Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH

Autor publikacji z zakresu marketingu internetowego, zarządzania wartością klienta, modeli biznesu. Wiele z nich dostępnych jest na blogu: doligalski.net. Opiekun naukowy zespołów studenckich biorących udział w konkursie Google Online Marketing Challenge:

  • Pierwsze miejsce na świecie w 2014r.
  • Pierwsze miejsce na świecie w 2012 r.
  • Pierwsze miejsce w Europie w 2011 r.

Kierownik i twórca Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego.


Marcin Ejsmont

Agencja 2012 – dyrektor strategiczny

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej. Z branżą reklamową związany od kilkunastu lat, szefował działom strategii w agencjach Grey oraz JWT. Pracował m.in. dla marek BMW, MINI, Bank Millennium, BLIK. Doradzał Ministerstwu Rozwoju w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich (współpraca z Kantar Polska). Wielokrotny laureat konkursu Effie, finalista Euro Effie. Członek jury Effie 2018 i 2019.


Andrzej Falkowski

prof. dr hab., Uniwersytet SWPS – dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej, kierownik Katedry Psychologii Marketingu

Członek „International Society for Ecological Psychology” oraz „Association for Consumer Research”. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Ekspert sądowy w sprawach znaków towarowych. Współpracuje z kancelariami adwokackimi w dziedzinie ochrony marki na rynku gospodarczym, m.in. dla takich firm jak Maspex, Hortex, Reckitt Benckiser, E. Wedel, Fakro, FSO, BP, Polkomtel SA, Polmos SA, Bakoma, Broker FM. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich, rynkowych i wyborczych opublikowanych w takich czasopismach, jak m.in. American Journal of Psychology, Media Psychology, Journal of Political Marketing, Journalism StudiesAdvances in Consumer Research, Marketing Letters, Frontiers in Psychology. Autor i współautor rozdziałów w książkach, m.in.:  Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP), Psychologia zachowań konsumenckich (GWP), Marketing polityczny: Perspektywa psychologiczna (GWP), Psychologia poznawcza w praktyce: Ekonomia, biznes, polityka (PWN), Political Marketing: Theoretical and Strategic Foundations (M.E. Sharpe).


Rafał Górski

Change Serviceplan – dyrektor kreatywny

Media Ready – creative partner

Ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W swoim dorobku ma ponad 70 nagród na festiwalach reklamowych, w tym:

  • 3 x Cannes Lion Cyber
  • New York Festival
  • Grand Prix GoldenDrum
  • Eurobest
  • Epica
  • 20+ KTR

Dwukrotny juror na festiwalu Cannes Lions. W 2007 otrzymał nagrodę Young European Creative przyznawaną przez Art Directors Club of Europe ADC*E. Współtwórca platformy komunikacji marki CCC „Go for more”.

Prywatnie – adventure rider.


Dariusz Jurek

SalesTube/Value Media – Head of SEO

Head of SEO w firmie SalesTube/Value Media w największej niezależnej grupie mediowej w Polsce, właściciel marki Search Marketing Angels w Wielkiej Brytanii.

Kilkanaście lat w branży SEO pozwoliło uzyskać ogromne doświadczenie i chęć nieustannego rozwoju osobistego. Dowodem może być uczestnictwo w licznych konferencjach w kraju i na świecie, a także zdobycie certyfikatów takich jak: Search Engine Strategy – Tampa USA oraz Bruce Clay – Advanced SEO Training SEO ToolSet w Kalifornii.

W latach 2014-2017 odpowiedzialny budowanie strategii SEO dla grupy L’Oreal (Vichy, La Roche-Posay, L’Oreal Paris, Garnier, Mixa, Kerastase, L’Oreal Professionnel, Salon Expert).

Pasjonat marketingu internetowego. W pracy ceni niekonwencjonalne rozwiązania i pełną innowacyjność, która pozwala zdobywać wysokie pozycje i widoczność w Google.

Prowadzi blog, gdzie chętnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i dobrymi praktykami ze świata SEO.


Szymon Kubiak

inStreamly – Chief Growth Officer

Chief Growth Officer & co-founder inStreamly, startupie łączącym steamerów z markami. A także współtwórca: devils.one, jednej z największych polskich organizacji esportowych, gaming media house all for one oraz konferencji Esport & Gaming Forum.

Wcześniej związany był z MediaCom Warszawa jako Head of Content Creation. Współtwórca największych kampanii influencerskich i gamingowych w Polsce dla takich klientów jak Play czy Coca-Cola. Doświadczenie zdobywał także we współpracy z takimi markami jak Volkswagen, Sony Mobile, GlaxoSmithKline, Bayer.

Zdobywca 30+ nagród mediowych: KTR, Effie, Innovation, Golden Arrow, Grand Prix Kreatury, Mixx oraz Webstar


Joanna Langer

Infobip – Product Sales Expert Marketing Technology Europe

Od wielu lat związana jest z obszarem wykorzystywania najnowszej technologii do komunikacji z klientami zarówno w kanałach tradycyjnych – offline’owych (np. zastosowanie systemów Digital Signage oraz narzędzi marketingu sensorycznego w branży Retail & Banking), jak również „digitalowych” (zastosowanie najnowocześniejszych kanałów komunikacji online w formie chatbotów, np w Google Business Messages,  Apple Business Chat, WhatsApp Biznes, RCS, Viber, Live Chat), współpracując przy tym z największymi spółkami w Polsce i zagranicą.

Była wielokrotnie prelegentką na najbardziej prestiżowych, międzynarodowych konferencjach, m.in. we Francji: „Mapic Cannes Conference” oraz w Niemczech: „Euroshop Duesseldorf”

Poza ukończonymi studiami magisterskimi z zakresu Lingwistyki Stosowanej oraz Finansów i Rachunkowości, ukończyła również brytyjski Program certyfikacji marketingowej: CIM z zakresu: Strategic Marketing, Digital Innovation i Customer Experience.

Na co dzień pasjonatka neuromarketingu, psychologii zakupów, motoryzacji,  języków obcych i dalekich podróży.


Artur Maciorowski

eCode – założyciel, CEO

Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode  edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus. Redaktor Prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”. Autor książek:  „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblia e-biznesu 2”.


Kamil Milian

Sare/Digitree Group –  Managing Director

Z branżą digital związany od blisko 15 lat – w tym ponad 10 lat ze szczególnym uwzględnieniem email marketingu i baz danych. Wszechstronne doświadczenie w pracy i rozwoju technologii mailingowych oraz produktów cyfrowych. Obecnie w Sare odpowiada za kierowanie projektem Sare System i zarządzaniem spółką od strony biznesowej. Pracuje zarówno z klientami bezpośrednimi jak i w modelu agencyjnym.

Członek Grupy Roboczej IAB Email Marketing, prelegent na konferencjach branżowych oraz autor publikacji i analiz w m.in.:  „Newsweek Polska”, „Puls Biznesu” „Business Insider”, „Brief”, „Interaktywnie”, „MarketerPlus”, „Nowy Marketing”. Wykładowca na studiach i kursach z zakresu email marketingu na SGH w Warszawie, Collegium Civitas w Warszawie oraz GWSH w Katowicach.

Na co dzień fan zdrowego i aktywnego trybu życia, pasjonat literatury i muzyki rockowej lat 90-tych.


Magdalena Popielewicz

GroupM – Market Lead Social

Market Lead Social w GroupM. Odpowiada za rozwój obszaru paid social w największym holdingu mediowym w Polsce. Mediami cyfrowymi zajmuje się od 13 lat. Z tego 9 lat pracuje w obszarze paid social w GroupM planując, uruchamiając, optymalizując kampanie na wielu rynkach. Przez ostatnie 3 lata zajmuje się także testowaniem i wdrażaniem narzędzi wspomagających pracę specjalistów paid social i innych specjalizacji biddable.


Anna Rodzik

Colgate Palmolive – Integrated Marketing Communications & Media Manager, CEE

Z branżą mediową związana od blisko 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w sieciowych domach mediowych realizując strategie komunikacyjne dla czołowych reklamodawców, rekrutujących się wśród korporacji międzynarodowych i lokalnego biznesu.

Razem ze swoim zespołem zdobywała nagrody na prestiżowych konkursach branżowych nagradzających najefektywniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie reklamowe na polskim rynku – EFFIE, Innovation i MIXX Awards.

Obecnie odpowiada za media i digital w Polsce i krajach bałtyckich w The Coca –Cola Company.  Wcześniej podobną rolę pełniła w Colgate Palmolive, odpowiadając za 17 rynków Europy Środkowo-Wschodniej i w krajach bałkańskich.

Od blisko 10 lat wykłada na dwóch kierunkach studiów podyplomowych SGH, szkoląc z szeroko pojętego marketingu, mediów, komunikacji oraz transformacji cyfrowej.


Artur Roguski

Whysosocial.pl – specjalista SMM

Autor bloga whysosocial.pl poświęconego zagadnieniom marketingu internetowego oraz social media. Autor książki „Zrozumieć social media” wydanej przez wydawnictwo Onepress.

Posiadam 10 lat doświadczenia w pracy w agencjach reklamowych oraz czołowych polskich wydawnictwach mediowych (Onet-RAS, Edipresse). Pracowałem z takimi markami jak IBM, Whirlpool, Cisco, Netsprint, Żubr, Castorama.


Łukasz Roth

Mobee Dick – Senior UX Designer

W branży UX od 2013 roku. Doświadczenie budował m.in. w Orange, Brainly czy Software Mansion. Pracował przy projektach związanych z edukacją, ochroną zdrowia czy service designem.

Orędownik badań z użytkownikami i szybkiej weryfikacji hipotez biznesowych. Prowadzi zajęcia z projektowania doświadczeń użytkownika w SGH oraz Uniwersytecie SWPS. Jako Senior UX Designer w agencji projektowo-badawczej Mobee Dick analizuje kontekst, opracowuje koncepcje i prototypuje rozwiązania.


Martynian Rozwadowski

Veles Productions (Grupa ZPR Media) – Dyrektor Techniczny

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Zarządzania SGH. Od 8 lat zajmuje się dostarczaniem aplikacji dla branży marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości.  Propagator stosowania technologii RFID/NFC w marketingu oraz nieustanny innowator w dziedzinie rozwiązań na styku elektroniki użytkowej i aplikacji komputerowych. Posiada także wieloletnie doświadczenie w pracy jako inżynier komputerowych systemów telewizyjnych w TVN24. Posiadacz czarnego pasa w judo.


Tomasz Szulkowski

[m]spark – Chief Operating Officer

Chief Operating Officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru MarTech [technologie w marketingu], który wspomaga wdrażanie innowacji w GroupM, największym holdingu reklamowym w Polsce.

Ekspert w obszarze online marketingu, Szef Grupy Roboczej Mobile Marketing w IAB Polska.

W branży mediowej pracuje od ponad 15 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [Posterscope], później wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Kolejny etap to mobile advertising – doświadczenie zdobywał współtworząc przez 4 lata agencję marketingu mobilnego MoBehave. Od maja 2016 roku w strukturach globalnej agencji Havas Media Group jako Head of Mobext, gdzie realizował kampanie mobile dla m.in.: Accor, BRW, Hyundai, Kia, LOT, Michelin, nc+, PKO BP, RedBull. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, ukończył Zarządzanie i Marketing i studia podyplomowe z obszaru Zarządzania Sprzedażą.

Autor licznych publikacji dot mobile w czołowych serwisach dotyczących mediów cyfrowych,. Prelegent na konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Mobile Trends, Kongres Mobilny, Mobile Banking.

Prywatnie pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny.


Mikołaj Winkiel

Brand24- Chief Evangelist

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.


Jacek Wójcik

dr, Zakład e-Biznesu Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej SGH

Interesuje się tym, co wynika z połączenia człowieka (psychologia) z ICT. Kiedyś technik elektronik, potem doktorat z zastosowania sztucznej inteligencji w edukacji ekonomistów (obroniony w 1994), internauta od 1995 roku. Od początku zafascynowany Internetem i propagujący jego marketingowe oraz biznesowe zastosowanie w SGH – pierwsza praca magisterska pisana pod moją opieką o e-marketingu obroniona już w roku 1998.

Działalność dydaktyczna w SGH, a także na Uniwersytecie SWPS, Koźmińskim (wykłady, zajęcia na podyplomowych). Również liczne szkolenia dla firm. Współtwórca kierunku magisterskiego e-Biznes w SGH (wraz z śp prof. I.Hejduk i dr hab. prof. SGH T.Doligalskim).

Twórca Gazety SGH, a także jednego z pierwszych w Polsce ośrodków typu biuro karier – Ośrodek Promocji Absolwentów SGH (1993).

Zawsze równolegle pracował (i pracuje) w biznesie, najpierw cudzym (m.in. kilka lat w banku na pełnym etacie, w firmie IT w roli brand menedżera), teraz swoim. Zna ból wydawania własnych pieniędzy na promocję, ale też zna siłę promocji. Z połączenia tych różnych doświadczeń powstały Studia Podyplomowe Komunikacja Marketingowa w Internecie.

Prywatnie hodowca złotych rybek z nieustającą nadzieją, że któraś spełni jego trzy życzenia.


We wcześniejszych edycjach udział wzięli także:

  • Teresa Bartoszewicz – Demant Technology Centre – Usability Expert
  • Kamil DziadkiewiczVitalia.pl – Performance Marketing Specialist
  • Jacek Jankowski – Grupa Wirtualna Polska – Senior Account Manager
  • Tomasz Matuszewski – Follow Agency – założyciel, CEO
  • Kamil Mirowski – Valkea Media – Head of Digital
  • Dawid Pacha – Messengerfox.me – założyciel
  • Paweł Sala – CEO & co-founder FreshMail
  • dr Maria Sidoruk – Katedra Psychologii Ekonomicznej i Biznesu Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Katedra Psychologii Społecznej UMCS w Lublinie