Advocatus diaboli – blog
Po co?
Odpowiedź na pytanie „po co?” jest prosta. W celu promocji Studiów Podyplomowych Komunikacja Marketingowa w Internecie. Zadanie, jakie staje przed każdym twórcą studiów w SGH, to jest ich wypromowanie. Ale jak? a to już każdy musi radzić sobie sam, oczywiście budżet na promocję jest … tajemnicą biznesową, ale domyśleć się można, że jest niezadowalający (co jest sporym eufemizmem 🙂 W takim razie nie zostaje nic innego jak pisać, pisać, gdyż wujek Google lubi dużo treści, dzięki temu wysoko pozycjonuje serwis. A więc już wiemy po co.
Dla kogo
„Dla kogo?” jest pochodną „po co?”. Dla targetu (tak już można pisać, bo słowo zostało wciągnięte do słownika języka polskiego). Problem w tym, że target jest zróżnicowany. A więc i tematyka poruszana różna. Każdy wpis ma nawiązywać do studiów. Nie będzie to jednak – taką mam nadzieję – nachalne plasowanie produktu (por. seriale TVP). Chciałbym poruszając różne tematy pokazać zalety studiów i całej dyscypliny czyli marketingu. Kilka z nich zasygnalizowałem poniżej, odnoszą się do najbardziej kontrowersyjnych kwestii.
Najnowsze komentarze